« ハッピーバースディ~ 9歳! | トップページ | 早起き »

GW~

Img_7759

ゴールデンウィーク、お天気が良い日が続いていますね~♪
南房総へお出かけしようと予定を経てていたけど、渋滞情報をみてやめました^^;

お天気も良いしお家に居るのは勿体無いので、元町へお散歩へ行ってきましたよ~

Img_7762


でもでも、やっぱりGW、、駐車場、どこも混んでいて・・・・。
お買い物をしてゆっくり夕飯でも作ろうと帰ることにしました・・。

夕飯はダーリンが、ピザとあさりとトマトのパスタを作ってれました。
今日は時間があったので、生地から作ってくれました~♪


Img_7785


Img_7800

ポッポも生地の端っこをもらいました~^^


|

« ハッピーバースディ~ 9歳! | トップページ | 早起き »

コメント

Researching Insurance policy Solutions Wind up being prompted within the fact that purchasing for insurance packages products and services.

投稿: Russ | 2015年2月19日 (木) 12時13分

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something that I think I would never understand. It seems too complex and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

投稿: Pedro | 2015年3月11日 (水) 01時15分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« ハッピーバースディ~ 9歳! | トップページ | 早起き »